Nová podoba seznamu hřebců pro připouštění

26.07.2017 22:54

Bohužel se mi přes veškerou snahu nezdařilo publikovat aktuální seznam hřebců na sezónu 2017, takže až teď na závěr připouštěcí sezóny můžete kouknout, jak to mělo vypadat. Kromě klasického seznamu hřebců podle plemen a linií a seznamu hřebců pro inseminaci, jsem pro vás měla připravenou novinku v podobě seznamu připouštěcích stanic. Tímto bych chtěla poděkovat Kristýně Václavkové, která zpracovala mapu České republiky a rozmístění jednotlivých připouštěcích stanic a umístění hřebců na nich. Doufám, že příští sezónu se mi to podaří zpracovat včas a vy si zatím můžete vyzkoušet, jak vám tato podoba bude vyhovovat. Budete-li mít nějakou připomínku nejen k tomuto seznamu, ale i k podobě webu, ráda uvítám vaše názory v Knize návštěv. Zde se mi podařilo omylem vymazat předchozí komentáře, za což se komentujícím omlouvám.

Do síně slávy (úvodní stránka seznamu hřebců) jsem vložila letošního vítěze naší ankety o nejoblíbenějšího hřebce, fotografii hřebce českomoravského belgika 2881 Agar. Jedná se o aktuální tedy letošní fotografii Agara z dílny výborné fotografky Anety Novotné, které tímto děkuji za poskytnutí fotografie.

A samozřejmě průběžně doplňuji galerie potomků jednotlivých hřebců.